יום רביעי, 14 ביולי 2021

מה עושים כשמדובר בעניין שהוא עקרוני ולא ברור עד כמה הוא בעייתי באמת?

השבתי לשאלה אי-שם באינטרנט בנושא צרכנות תחבורתית, וחשבתי שהתשובה יכולה להועיל גם לאחרים. 

בתמצית, השאלה עסקה בנסיעה בתחבורה ציבורית שבמהלכה התגלעה בעיה סביב התשלום עם הרב-קו, הקנס סביבו, והדרישה לקנס מוגדל כעבור חצי-שנה שאפשר היה להתמודד איתה רק מאחר והקבלה נשמרה. השואלת הרגישה שנעשה כאן עוול ניכר ושיש כאן מדיניות מכוונת מצד חברת תחבורה מסויימת. והיא שאלה: "מה ניתן לעשות? כי זה ממש עניין עקרוני שאני בטוחה שהחברה הזאת עושה ללא מעט אנשים שלצערם לא שמרו חתיכת קבלה.... לא משנה אם נפלה טעות בחברה ונשלח לה בטעות או שזו איזו טעות אנוש בהקלדה מצד החברה...מה אפשר לעשות ומה כדאי לעשות? ואם בכלל שווה להתעסק בזה, כי תכלס זה מאוד מעצבן וזה לגמרי עניין עקרוני מאוד?!?"

ותשובתי היתה: מה עושים כשמדובר בעניין שהוא עקרוני מאוד עבורך מהסוג שתיארת, ולא ברור היקפו ? 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה